ROSESGUIDE

ROSESGUIDE
MI WEB

sábado, 14 de mayo de 2011

Idiomes

Per qui no em coneix dir que sóc gallec i he nascut a Sant Jaume de Galicia (=Santiago de Compostela). És molt difícil escriure com sóc en realitat, perquè això ho diuen els altres en relació a un mateix. El que sí que puc fer és escriure sobre les meves experiències i sobre el meu passat.
He viatjat molt i he conegut gent força interessant. He viscut en molts països europeus i he estat aprenent diversos idiomes. Això m’ha permès comprendre les diferents formes i maneres de viure i conviure amb la gent d’altres cultures.
Si hagués de escriure sobre una anècdota del passat potser ho faria de la meva estada a Rússia, on ho vaig passar força bé en relació al meu aprenentatge i a la meva experiència vital. El que sí que voldria dir és que per poder aprendre un idioma, s’ha de primer entendre d’idiosincràsia i les formes de pensar de la gent, qui parla aquest idioma. Si traduïm directament les paraules, mai podrem arribar a consolidar els nostres coneixements vitals, no més els lingüístics.

No hay comentarios: