ROSESGUIDE

ROSESGUIDE
MI WEB

lunes, 25 de abril de 2011

L'amor no està condemnat a ser maleït però certes passions si ho estan

Ella estava recolzada en el seu llit amb els ulls tancats, i amb les meves gràcils mans recorria lentament tot el seu cos, estrenyent i arrugant la seda del seu camisó violeta, que a poc a poc anava descobrint aquests pits, tan apeteixibles com els seus carnosos llavis color robí.
La lluna, des de la finestra, banyava capritxosament la seva blanca pell i en la foscor de la nit, transformava les contorsions d'aquest agitat cos en un màgic i meravellós joc de llums i ombres.
El meu cor no feia més que bategar com un cavall desbocat, i sense entendre el que em passava, la necessitat de mirar es va tornar imperiosa.
Vaig començar a desitjar-la, quan la vaig veure jugar amb el seu sexe ardent i mullat...
Va obrir les seves cames i els seus sucs van brillar com fins rius de plata davant la resplendor de la lluna; rius que anaven a morir a un mar que jo imaginava dolç i turmentós agitat per les ones dels seus dits que s'enfonsaven en ell inquiets i desesperats, com buscant un tresor perdut.
I el tresor va ser trobat.
Ho vaig saber quan la vaig escoltar gemegar i panteixar i retorçar-se
amb la desesperació d'un condemnat a mort, mentre les seves entranyes s'aferraven amb espasmes a aquest improvisat vaixell que ella va fer naufragar en les seves profunditats, soscavant els confinis del seu ésser.
I després de la tempesta, arriba la calma.
Les ones s’aquieten i retornen les despulles a la platja.
Es va deixar volar uns segons, exhalant un llarg i suau sospir de plaer i, amb la satisfacció dibuixada en els seus ulls, acaba dient: “Orgasme femení”

No hay comentarios: