ROSESGUIDE

ROSESGUIDE
MI WEB

martes, 26 de abril de 2011

A LA VORA DEL TEU LLIT

A la vora del teu llit, a la vora del teu instint, a la vora de l'inimaginable... contemples la lluna després dels cristalls, la teva ment dirigeix un tir al buit... un baluern en la meva pell, i aparec aquí... a la vora del desig. Cobert el fruit del meu apetit, amb les vestidures de llit; amagat el morb en el teu somriure, dibuixant boirina rosa els teus ulls... reflectida així en els meus ulls et contemplo; un baluern en la meva pell i les meves mans respirant en el teu llit. Cauen els meus llavis a l'abisme, arriben a la seva primera destinació daurat, es passegen pel teu ampli front, rellisquen per la teva faça d'encant, conquisten les teves galtes inquietes; un baluern en la meva pell i l'amo dels teus llavis sóc.
La nit a mitjan lluna, un sospir indiscret mor després d'un altre; els meus petons van tancar els teus ulls i canta l'agonia del teu cos nu... els meus ulls delecten la teva fantasia; un baluern en la meva pell i el meu cos murmurant-te desenfrenament.
Particular la calor que envaeix els meus llavis, diví calor de les teves pits ardents, pausa dels meus sentits enlluernats, furor de les meves àvides mans; pujo i baix per aquelles femenines figures... un baluern més en la meva pell i un petó que cau indicant el camí en descens.
Avanço amb decisió transcendent, albiro una vall de foc encès, les meves mans obrint camí al furor, els meus petons apagant la calor entre les teves cames, la meva llengua passejant en el teu sexe...un baluern en la teva pell delicada i un murmuri devorat a la nit extasiada.
Un ramillet de sospirs i deliri, les teves mans escalen per les meves cames ara, naveguen precursores al port i al far, dibuixen compulsives el sabor dels seus ancores, estripen sense pietat la delícia del plaer... un baluern que desbarata el teu llit i les teves mans recorrent el meu sexe despert.
Carrusel de carícies la meva ànima estremeixen, regalen les teves mans fantasies carnals, gemegats candents murmura el meu tot, càlida i tèbia la humitat dels teus llavis i la teva llengua lliscant-me per les meves vores ardents... un baluern il•lumina l'habitació i la meva virilitat completa en la teva boca.
Elevades les ganes de morir en un sol esser, els cossos nus fonen el seu sentir, els nostres cossos desprenen aroma a desig, aquella cadireta ansiosa em permet el seient, acompanyes la meva posició i t'acobles enfront de mi... un baluern més regalen els teus ulls al mirar els meus i en moviments de maluc el cel baixes per a mi.
L'enfocament del teu cos en la meva ment seguirà gravat com el teu voler en el meu cor; veig el teu cabell, el teu coll, la teva esquena... una postura canina que m'encén més encara, els meus moviments són gemegats de la nit ara... un baluern més elevat, més inspirat i mil gotes de suor responen al plaer.
La teva mirada, càndida àguila, persegueix la meva i empeny la meva naturalesa sobre aquell queixós llit; el teu somriure murri sobre la meva vista perduda les teves pits cauen sobre la meva boca oberta i asseguda en la meva cintura jugues a donar-li al blanc... un baluern passarà per nosaltres quan encertis, ...un baluern va ser poc.
Sembla de sobte que el temps s'ha esfumat, quant haurà trigat la meva boca a arribar a la teva; pit amb pit segueixo penetrant en la teva vida, la teva respiració cenyida, precursora, copia la pressa dels nostres moviments... el baluern final... els nostres cossos són només plaure i la meitat de la meva vida viatjant al teu cos.
El desfigurat llit ens permet el descans, la teva careta pegada al meu pit acompanya un sospir, no hi ha força creada que pugui separar-nos ara. “Et desitjo”... frase tímida i complaguda regalem. Han passat cinc respirs... un gest d'unió total... la meva cama, tímida encara, passa entre les teves i vam arribar a la vora del teu llit... una altra... i altra vegada més.

No hay comentarios: