ROSESGUIDE

ROSESGUIDE
MI WEB

domingo, 24 de abril de 2011

DESIG DE TU

Quan m’envaeix el desig, penso en tu, i m'imagino el que estaria fent-te en aquest moment... No tens ni la més remota idea de tot el que m'imagino amb tu i llavors el desig creix més i més en el meu interior...
La meva saliva vestirà la teva pell nua; les meves mans dibuixaran com una pintura el teu cos delineant pas a pas amb la punta dels meus dits i mes tarda amb la meva humida llengua;
Els meus malucs ballaran en la seva festa privada amb les teves i un sol gemegat brollarà de la teva gola i de la meva... I el desig segueix creixent, ara la teva pell com un abric cobrirà la meva i altra vegada la teva llengua serà el cisell del meu tebi cos i de nou arribarem al jardí del desig... I aquesta vegada nostre gemegat estremirà a la terra i despertarà l'instint mes primitiu dels veïns...
Així és el meu desig per tu.
No tens ni la més remota idea de tot el que passa per la meva ment quan el desig per tu, creix dintre del meu...

No hay comentarios: