ROSESGUIDE

ROSESGUIDE
MI WEB

miércoles, 2 de marzo de 2011

CONTES RUSSOS. Francesc Serés.

Vaig agafar el llibre en la biblioteca de Gràcia perquè tant en la de la EOIBD com en la de Roses no lo havia. En la primera estava esgotat i en la segona no ho tenien.

Vaig començar a devorar el llibre quan vaig tornar a Roses en el tren. M'entusiasmava. Em veia jo fa 10 anys a Sant Petersburg. Els records fluïen a la meva ment i se’m posava pell de gallina. No vaig deixar de llegir-lo fins a arribar a l'estació de Figueres. Vaig llegir fins a la pàgina 88 o sigui totes les històries de Sant Petersburg i Moscou. Estava desitjant acabar el llibre.

A l'arribar A Roses, vaig intentar trobar, a través de Google, els escriptors dels quals Serés havia fet la seva antologia.
Em vaig sorprendre molt al no trobar res sobre ells.


Vaig buscar les transcripcions del rus i em vaig adonar que tot era una invenció, una novel·la. Em vaig sentir molt trist.

Vaig acabar de llegir-lo però ja sense l'interès inicial que havia dipositat al començament. Vaig començar a dubtar encara més de les coses i he de dir que em vaig sentir traït. Tot havia estat una invenció i jo em trobava decebut.


No hay comentarios: