ROSESGUIDE

ROSESGUIDE
MI WEB

sábado, 1 de marzo de 2008

DEBAT a TV3


No fa falta preguntar-me per les meves intencions polítiques en quant que per descomptat saben votaré a Mariano Rajoy, però intentaré donar un marge de confiança i ser els més objectiu en la meva impressió del debat d'ahir a TV3.

Atès que es tracta d'unes eleccions a nivell estatal, està clar que a nivell espanyol solament hi ha dues opcions: Rajoy o Zapatero.

Però ahir després de veure el debat en TV3 i de discutir amb amics que per descomptat no estan en la meva ona política hem arribat a la següent conclusió:

El debat ho va guanyar per majoria simple el Sr. Duran i Lleida i de Segon a poca distancia el Sr. Ridau.

Han donat una imatge de serietat, de saber estar i de respecte.

La meva pregunta a aquests amics va ser la següent:

Com han vist als participants si no els relacionem amb els seus partits polítics?

Em diran que estadísticament això no és viable. Com he dit al principi, no qüestionem les idees dels seus respectius partits, sinó les persones.

Del Sr. Duran no fa falta dir gens en la seva contra, ja es veu en la seva forma de parlar i d'actuar que és un cavaller. Jo mai votaria a ERC però he de reconèixer que el Sr. Ridau és un gran orador i no em semblava estar escoltant a un polític d'aquest partit.

Els altres tres no han donat la talla en cap dels casos.

Bravo Sr. Duran i Lleida i bravo Sr.Ridau.

No hay comentarios: