ROSESGUIDE

ROSESGUIDE
MI WEB

domingo, 17 de febrero de 2008

Gimnasia / Informàtica


Avui per ser diumenge, escriurà aquest post la meva filla de 10 anys i ens contarà per què li agrada la classe de gimnàstica i informàtica.....
Començaré per gimnàstica

  • M'agrada perquè sortim a jugar al pati i no hem d'estar dintre de les classes com monges de clausura.
  • No hem d'estudiar amb llibres i no fem exàmens escrits.
  • Puc parlar amb les meves amigues de les meves coses.
  • Faig exercici i respiro aire pur.
  • Fem tombarelles i l'escala.
I ara toca informàtica
  • M'encanta fer servir l'ordinador.
  • Faig dibuixos i textos amb el word i el paint.
  • De vegades puc utilitzar l'internet i puc connectar-me al boombang i xatejar amb els meus amics
  • Vull ser una crack informàtica
  • I m'ha agradat molt participar en aquest post del papa


No hay comentarios: