ROSESGUIDE

ROSESGUIDE
MI WEB

miércoles, 20 de febrero de 2008

COBRO MASSA....


Avui AGAUR l'Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca m'ha donat una gran notícia que no coneixia: estic cobrant massa. SÓC RIC.

Encara que Vostès no ho creguin, així és.

A començament de curs he presentat la sol·licitud per a una beca i poder realitzar el segon curs de la diplomatura de turisme.

No riguin, si us plau. A la meva edat també es pot estudiar. Això en altres temps es deia: IGUALTAT D'OPORTUNITATS.

Però la meva decepció és que no me l'han denegat per ximple, ni per vell, ni tan solament per ser de dretes,.... me l'han denegat pel següent:

2007 GRAL - Convocatòria general de beques i ajuts universitaris

Ajut denegat

NIF/NIE: XXXXXXXXX

Cognoms i nom: XXXXXX XXXXXX, XXXX

Universitat: UG - Universitat de Girona

En aplicació de la normativa reguladora de Beques i Ajuts a l'Estudi i les bases de la convocatòria: Ordre ECI/2128/2007 de 18 de juny (BOE de 14 de juliol), i previ dictamen dels òrgans competents, us informem que la beca que heu sol·licitat per a l'any acadèmic 2007/2008 ha estat proposada per a la seva

DENEGACIÓ per: Motiu/s denegació: - -Superar els llindars de patrimoni, segons dades de l'AEAT de la vostra unitat familiar

Ràpidament he anat a comprovar la meva cartilla del banc, per a veure si m'havia tocat la travessa o la primitiva. Però...no

Resulta que cobro 1200 € mensuals. Som una família de 4 membres: la meva dona no treballa des que va venir a Espanya fa 12 anys, els meus fills tenen 11 i 10 anys respectivament....

Ja m'explicaran com poden negar una beca GENERAL d'estudis per això. Jo no entenc molt del tema, però creo que 4 persones avui dia amb aquest sou, no és raó per a aquesta denegació.

I després volem que l'educació vagi bé en aquest país.
Si almenys me l'haguessin denegat per ximple, ho hagués encaixat millor.

VISCA EL SISTEMA D'AJUDES EDUCATIVES ACTUAL!!!

7 comentarios:

Anónimo dijo...

Que et fotin! No haurien de deixar gent de la teva ideologia i edat en les nostres classes

certificado dijo...

No suelo contestar anónimos, pero en este caso decirte o deciros, que ni tenéis puñetera idea de mi ideología, ni las clases son "VOSTRAS".

Por cierto, ¿Que significa eso de vuestras?. ¿"Sois" accionistas de la UdG?.

¿Por qué no decís en la cara lo que pensáis... si es que pensáis?

y_tu_que dijo...

No todo el mundo puede cobrar beca, aunque a veces es verdad que se dan injustamente. ;)

certificado dijo...

y_tu_que Pues claro que no todo el mundo pueder cobrar beca. Estoy de acuerdo. Pero pueden poner otro motivo de denegación, por ejemplo: feo, gordo, fumador, de derechas, viejo, pelo blanco, vago, ....no sé.... Seguro que a anónimo (s) se le ocurrirían muchos. Pero por favor. RICO. Gracias por tu comentario. Te deseo éxito en tu nuevo blog.

Estudiant 2.0 dijo...

Juan no en facis cas d'aquests anònims...

A la universitat no hauria d'existir discriminació ni per edat, ni per ideologia, ni per res. Cadascú és com és, i no importa l'edat, el sexe, si vota el PP, el PSOE, o simplement no vota.

Molts records! I bon cap de setmana!

certificado dijo...

estudiant 2.0 No te preocupes. Solamente hace daño el que puede, pero no el que quiere. Mejor hubiese sido no contestar los anónimos.
He nacido en una dictadura y ya estoy un poco inmune. Quizás sea que últimamente se confunde todo y todo parece permitido.
Estoy SEGURO que la mayoría de la gente no piensa igual que esos anónimos. O sea que hay motivos para seguir adelante y confiar en la mayoría. GRACIAS.

master premsa dijo...

Molt bó el post! Jejeje m'ha fet gràcia l'humor que li poses, si et serveix de consol a mi mai m'han acceptat una beca ni ajudes i mira que visc lluny de la universitat i el meu pare està jubilat, però va com va...

ah, i ni cas als anònims, no val la pena ni contestar... si almenys donguessin la cara...

Salutacions!
Lidia