ROSESGUIDE

ROSESGUIDE
MI WEB

domingo, 2 de diciembre de 2007

Feliç 10 aniversari, Marina


Perquè amb el pas dels dies te sento més a prop de mi, vivint el dia a dia més a prop de les teves arrels i de la teva llar, demostrant-me amb el teu rostre que estàs madurant i amb el teu riure que sí gaudeixes al nostre costat.
Perquè la teva silueta es fa més de dona i ja estàs llesta a deixar de ser la meva nena, que en la teva ment algú més estarà per llei de la vida, omplint el teu cor d'emocions i sentiments purs, com una vegada ho vaig fer jo.
Perquè el teu futur sempre ha estat el meu, perquè puguis aconseguir les metes que alguna vegada em vaig proposar jo, per a la teva felicitat i plenitud, i així tu sentes la calidesa de les meves desitjades metes personals i que el meu esforç va valer la pena.
Perquè sempre vaig tractar d'estar quan em necessitaves, que no sempre vaig tenir l'humor d'escoltar-te, i que no sempre vaig tenir la ment buida per a entendre't; però, el meu cor sempre et va acollir i et va donar l'únic lloc que ningú més ha d'ocupar.
Perquè estem avui més units que mai ho vam estar, i hem assolit mantenir l'afecte i el nostre amor fora de l'abast de la desolació, vivint les nostres vides unides amb la mateixa fi, la unió familiar i una convivència especial.
Perquè estàs creixent i fent-te dona, perquè has escollit el bon camí, el qual sempre és el més difícil, fent que el gust de la meta final sigui més dolça i duradora.
Perquè sempre ens hem dit la veritat, sense adorns ni embuts, perquè la vida sol ser cruel i despietada quan no estàs preparat, per això i perquè mai t'has disfressat gens, jo te sento llesta per a emprendre el camí de la maduresa que inevitablement has d'emprendre.
Perquè amb el temps que hem passat junts, hem assolit entendre'ns i diàriament, has vist que jo no mentia, que el que tu tens has de cuidar-lo i protegir-lo, perquè duri molt en el teu cor i en la teva vida.

Perquè més que el teu pare... vull ser el teu millor amic.

Feliç 10 aniversari.

No hay comentarios: