ROSESGUIDE

ROSESGUIDE
MI WEB

domingo, 19 de agosto de 2007

"Que dur és ser pare!"

El pare entra a l'habitació de la seva filla i va trobar una carta sobre el llit. Amb la pitjor de les premonicions la va llegir mentre li tremolaven les mans:

“Benvolguts papà i mamà, amb gran pena i dolor us dic que m'he escapat amb el meu nou nuvi. He trobat l'amor veritable i és fantàstic. M'encanten els seus piercings, cicatrius, tatuatges i la seva gran moto. Però no és solament això: estic embarassada i Jonatan va dir que serem molt feliços en el seu poblat. Vol tenir molts mes nens amb mi i aquest és un dels meus somnis. He après que la marihuana no danya a ningú i l'anem a conrear per a nosaltres i els nostres amics. Ells ens proporcionen tota la cocaïna i pasta base que volem. Entretant resarem perquè la ciència trobi una cura per a la SIDA, perquè Jonatan es millori. El s'ho mereix. No us preocupeu pels diners: el Yoni ho ha arreglat perquè participi en les pel·lícules que els seus amics Brayan i Maikel roden en el seu soterrani. Segons sembla puc guanyar 50 dòlars per escena, 50 mes si hi ha mes de tres homes en l'escena i 50 mes si participa un cavall. No et preocupis mama. Ja tinc 15 anys i sé com cuidar de mi mateixa... Algun dia us visitaré perquè pugueu conèixer als vostres néts. Amb afecte, la vostra benvolguda filla.

P.D.: Papi, és una broma. Estic veient la tele en la casa de la veïna. Solament volia mostrar-te que hi ha coses pitjors en la vida que les meves notes, que t'adjunto a la present!”.

Resposta del pare:

“Li he donat a llegir la nota a la teva mare. Li ha donat un infart de l'esglai i hem hagut d'ingressar-la en l'hospital. Els metges temen per la seva vida. Al dir-li als advocats el que ha passat m'han recomanat que faci ús de la figura del repudi, pel que ja no ets la nostra filla, així que t’he llevat del testament. Hem llençat a les escombraries totes les teves coses i hem habilitat la teva habitació com despatx. També hem canviat el pany de casa pel que hauràs de buscar-te un allotjament, però no intentis pagar amb targeta, perquè l'hem anul·lat, i hem cancel·lat el teu compte en el banc (els diners que havia allí, els anem a utilitzar per al tractament de la teva mare). Per cert, no intentis cridar-nos per a demanar-nos diners, perquè hem anul·lat el contracte del teu telèfon mòbil i hem donat de baixa el teu numero. Les joies que tenies guardades, el teu equip de música, i la col·lecció de CDS i pel·lícules, les hem venut al veí del cinquè (aquest que et cau tan malament i que dius que et vigila per la finestra quan et canvies de roba...)…Ah!! Per cert, hauràs de buscar també un treball, perquè ja no anem a pagar-te els estudis ni les classes de música. Per al cas que no puguis aconseguir ni treball ni allotjament, et recomano al "Perico". És un noi que vaig conèixer en la mili, i no se molt bé a que es dedica, però li he enviat una foto teva i m'ha dit que una noia com tu no tindria problemes per a viure en certs països del Magreb que el coneix. En fi espero que en la teva nova vida tot et vagi bonic i que siguis molt feliç.

P.D.: Filla, és una broma. Estic veient la tele a casa amb la teva mare, que està perfectament i rient a riallades. Solament volia mostrar-te que hi ha coses pitjors en la vida que passar-te les pròximes tres setmanes castigada sense sortir de casa, per les notes, i sense veure la tele, per la broma.”

No hay comentarios: