ROSESGUIDE

ROSESGUIDE
MI WEB

miércoles, 18 de julio de 2007

Sovint els llavis més urgents no tenen pressa dos petons després.



Necessito fer l'amor sense presses, sense urgències, sense angoixes…només estar entre els braços de la meva estimada, i perdre'm en els seus ulls, perdre'm en la nit dolça del seu amor invicte.
Necessito dormir-me profundament en els seus braços; deixar-la dormir en els meus.
Necessito centrar-me, necessito equilibri, desentumir el meu cos, recordar-me simple com una fulla i humil com la pols.
Necessito que la meva ment li parli al meu cos i que el meu cos escolti a la meva ment; equilibri per a la meva ment i el meu cos; pau per al meu cor i la meva ànima; serenitat i temprança.
Necessito renovar-me, necessito escriure i que m'escriguin.
Necessito conèixer i que em descobreixin.
Necessito que renovin les meves forces, li donin vida als meus projectes i claredat a la meva ment…. necessito descansar.


NECESSITO VACANCES

No hay comentarios: