ROSESGUIDE

ROSESGUIDE
MI WEB

miércoles, 20 de junio de 2007

I was wrong

Després d'haver analitzat amb deteniment les posicions polítiques de Ciutadans, he de reconèixer que estava equivocat.

No es pot combatre un nacionalisme amb un altre nacionalisme. Pel que deixaré de donar suport aquesta opció política, a part de pel sectarisme en el qual estan actuant internament i externament .

Ja que sóc de dretes i no he sortit de l'armari, doncs mai he estat en ell, hauré de seguir buscant una opció més coherent. Per dir, diguem, un pont d'enllaç entre els menys anti-catalanistes del PP i els menys anti-espanyolistes de CIU. Existeix alguna via d'unió entre ells?. I si deixéssim el nacionalisme i el conflicte lingüístic i ens preocupéssim més dels problemes reals de la gent?.

Estic obert a proposicions....


Però de moment i com he dit en el meu "post" anterior: "Diuen que quan comets un error has d'aixecar-te i seguir endavant, però jo crec que abans de realitzar aquesta acció has de quedar-te una bona estona assegut en el sòl. Ara mateix estic assegut".

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Me alegra que hayas cambiado en ese aspecto político. Pero en los demás, no cambies. Eres una gran persona y estoy contenta de haberte conocido.

Anónimo dijo...

Ha estat un plaer tenir-te en la nostra classe. Ens has ajudat molt. Llàstima que algunes han trigat en adonar-se. Ens veiem al setembre

Anónimo dijo...

M'agradaria tenir-te el proxim curs una altra vegada en classe de company. Que tinguis un bon estiu!