ROSESGUIDE

ROSESGUIDE
MI WEB

domingo, 18 de marzo de 2007

T´estimo

El meu primer escrit en Català, l'hi dedico a la Marina, la nena dels meus ulls.

Filla meva. T'estimo.
Jo he plorat i he sofert molt en aquesta vida… tant que de vegades crec que m'ha passat de tot…tant que de vegades he volgut morir per a sentir la pau.
Filla, si a mi algun dia em passés alguna cosa, no ploris per la meva absència o sofriment, recorda que des del cel estaré mirant-te a tu i em farà molt feliç el teu somriure.
Si alguna cosa em dolgués en aquesta vida o en una altra seria no poder consolar-te, veure't trista i jo no poder assecar les teves llàgrimes.
No ploris mai, si ho fas, que sigui per a esplaiar-te, però no per ningú.
T'estimo noieta, noia bella, no ploris nena del meu cor. El teu somriure és un cel, la teva mirada un sol.
Si algun dia el teu pare et fa plorar, perdona'l.. el mateix és infeliç quan et causa dolor.
Filla meva, aquesta carta no és molt bella: ni la seva lletra, ni el paper, ni la tinta és d'or, però surt des d' ho mes profund del meu cor.

T'estimo. Papà

No hay comentarios: