ROSESGUIDE

ROSESGUIDE
MI WEB

lunes, 19 de marzo de 2007

Fill meu.

Per l´Iván....
Fill meu aquest silenci teu em fa mal
et parlo i calles, m'angoixo
busco en tu la raó i no hi ha paraules
em desespero en aquesta distància maleïda
et vull al meu costat per a escoltar la queixa
sentir el teu dolor i beure'm la teva ràbia
doname els teus mals i allibera la teva ànima
la innocència teva ha de volar
ja vaig morint amb els anys
viu tu l'alegria del amor
i deixa amb mi aquest silenci
que em fa un mal tan profund
i les ales de la mort viatgin
en la meva maleta creuant els aires
i el misteri de la vida
quan l'hora de la partida s'acosta
ets el meu relleu en aquesta carrera
ara és el teu torn pren la bandera
i agita el teu temps d'atleta inversemblant
i que la pau de l'altre temps sigui meva
parla fill meu crida al vent
tira les teves penes de l'ànima
trenca el cercle i sigues tu mateix
i l'aurèola feliç sigui amb tu
vine fill als meus braços
que t'esperen per a la millor trobada
que el teu pare anhela joiós
parla fill meu i així trencaràs
el cèrcol de l'angoixa
i eleva't ferm i alt com l'àguila
i en el teu vol estaré vestit de núvols
contemplant la teva embranzida sense igual
aquí estic, als teus peus,
deixa'm a mi els teus dolors!

No hay comentarios: